poniedziałek, 2 lipca 2012

Stosik lipcowy + informacja

Zaczął się lipiec więc czas na czytanie nowych pozycji :). Poniżej zaprezentuję Wam część książek, które przeczytam w tym miesiącu:


.

Biblioteczne: 
Alex Kava - W ułamku sekundy
Katarzyna Michalak - Zachcianek
Nora Roberts - Port macierzysty

Od Instytutu Wydawniczego Erica:
Jacek Perzyński - Smolar. Piłkarz z charakterem
Marcin Hybel - Awantura na moście
Juraj Cervenak - Czarnoksiężnik. Władca wilków
Leo Kessler - Dolina zabójców
Melchior Medard - Carska roszada
Lena Najdecka - Rodzina Wenclów. Wspólnik

W tym tygodniu oczekuję przyjścia jeszcze kilku książek, dołączę je w drugiej części stosiku.

A teraz informacja ;). Otóż jutro rano wybieram się na krótkie wakacje, trwające prawdopodobnie do soboty. Posty będzie dodawał harmonogram, więc nawet nie zauważycie mojej nieobecności :). Jeśli będziecie mieć jakieś pytania do mnie dotyczące postów, lakierów, książek to proszę o cierpliwość, napewno odpowiem na wszystko.

Buziaki ;*

20 komentarzy:

  1. mnie ostatnio tak jakos wzieło na ksiązki.
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku zatem!!!! I mimo, że posty będą, to i tak będę tęsknić...Koty już zapowiedziały głodówkę do czasu Twego powrotu. No, ale przeczekamy. Wyjścia nie ma! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam tylko nadzieję, że pogoda dopisze ;p. W sekrecie powiem, że w tym tygodniu ukaże się zdobienie wykonane na bardzo ładnym lakierze :D

      Usuń
    2. hehe, to ma mi zamydlić oczy? ;)
      będę czekać :)

      Usuń
    3. Cierpliwości trochę :)

      Usuń
  3. miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypadu życzę:)
    Niestety nie kojarzę żadnej z książek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Jeśli nie znasz, to zapraszam na recenzje, może coś Ciebie zainteresuje :)

      Usuń
  5. Zachcianek - miałam wielką ochotę przeczytać i w końcu nie zdążyłam i musiałam oddać..
    Teraz czytam "Nawiedzony dom" Chmielewskiej, lubię jej kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją bardzo lubię, czyta się dobrze, z humorem, tak jak lubię :)

      Usuń
  6. Zachcianek sama niedawno przeczytałam, książka pełna zwrotów akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę w końcu kupić jakąś książkę bo wszystkie mi się skończyły :( Może polecasz jakąś książkę opartą na faktach lub tych pisanych przez życie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś autorstwa Jodi Picoult? Mnie ostatnio zachwyciła ;). A skoro książki się skończyły to może warto rozejrzeć się za biblioteką? :)

      Usuń
  8. Przyjemnego czytania, zazdroszczę Ci Kasi Michalak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). dobrze że moja biblioteka jest w nią zaopatrzona :)

      Usuń
  9. Piękny stosik *__* zazdroszczę ,,Rodzina Wenclów. Wspólnik''
    Życzę miłego czytania i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, "Rodzina Wenclów" jeszcze czeka na swoją kolej :)

      Usuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się