sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie kwietnia

Hej :)

Jak Wam minął kwiecień? Dla mnie był zdecydowanie zbyt krótki :). Miałam mało czasu na czytanie, stąd też przeczytałam jedynie 3 książki:
1. Joanna Glogaza - Slow fashion - 217 str.
2. Rick Yancey - Piąta fala. Bezkresne morze - 411 str.
3. Jacqueline Wilson - Czworo dzieci i "coś" - 459 str.

W kwietniu przeczytałam 1087 stron, czyli nieco ponad 36 stron dziennie. 

Rzadko czytam poradniki, ale książka Joanny Glogazy naprawdę przypadła mi do gustu i jest dla mnie jednym z najlepszych, jakie kiedykolwiek czytałam. Autorka w świetny sposób opisuje, jak wypracować swój własny styl bez zawalania szafy niepotrzebnymi ubraniami. Powoli zaczynam wcielać jej rady w życie.

Co dobrego przeczytaliście w kwietniu?

Udanej majówki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się