środa, 30 grudnia 2015

Top 15 - Najlepsze książki przeczytane w 2015 roku

Oj, ale mi ten rok szybko zleciał. Czas wielkich zmian, poważnych rozmów, zawierania ważnych znajomości. Pamiętam jak 1 stycznia rozmawiałam ze swoim przyjacielem i powiedziałam, że w tym roku moje życie się zmieni. Zmieniło się o 180 stopni, na szczęście na lepsze :). To był naprawdę dobry rok. A jak wyglądał jeśli chodzi o książki? Czytałam przeciętnie jedną tygodniowo. Jeśli jesteście ciekawi 15 najlepszych, serdecznie zapraszam do przeczytania mojego zestawienia.

1. Agata Christie - Kurtyna
2. Hanna Kowalewska - Tam, gdzie nie sięga już cień
3. Katarzyna Zyskowska - Ignaciak - Ty jesteś moje imię
4. Katarzyna Kwiatkowska - Zbrodnia w szkarłacie
5. Agnieszka Pruska - Hobbysta
6. Carlos Ruiz Zafón - Gra anioła
7. Carlos Ruiz Zafón - Więzień nieba
8. Robert Brutter, Jerzy Niemczuk - Ranczo 2
9. William Szekspir - Makbet 
10. Zbigniew Zborowski - Trzy odbicia w lustrze 

11. Gillian Flynn - Zaginiona dziewczyna 

12. Colleen Hoover - Losing Hope 
13. Rainbow Rowell - Eleonora i Park
14. Katarzyna Mlek - Jeden Bóg
15. Victoria Aveyard - Czerwona królowa

Kolejność oczywiście jest przypadkowa, ale książką, która zdecydowanie powinna stanąć na najwyższej pozycji jest "Ty jesteś moje imię" Katarzyny Zyskowskiej - Ignaciak. 

Jak Wam minął rok? Prywatnie i książkowo? Która książka najbardziej podbiła Wasze serce w 2015 roku? Co byście mi polecili do koniecznego przeczytania w 2016? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się