sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie stycznia

Cześć :).

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować książki, które udało mi się w tym miesiącu przeczytać. Oto one:

1. Zbigniew Zborowski - Trzy odbicia w lustrze - 416 str.
2. Gillian Flynn - Zaginiona dziewczyna - 652 str.
3. Rainbow Rowell - Eleonora i Park - 352 str.
4. Colleen Hoover - Losing Hope - 384 str. recenzja
5. Bolesław Prus - Faraon - 485 str.

W styczniu przeczytałam 2289 stron, czyli niecałe 74 strony dziennie. Zrzucam winę na zbyt dużo zajęć na studiach :)

Najlepszą książką miesiąca była "Zaginiona dziewczyna" i "Trzy odbicia w lustrze".

Najsłabszą książką miesiąca był "Faraon". 

Mam nadzieję, że  w przyszłym miesiącu uda mi się już przeczytać więcej książek i przede wszystkim że napiszę o każdej z nich przynajmniej kilka słów. 

A jak Wam minął styczeń? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się