sobota, 3 stycznia 2015

Stosik grudniowo - styczniowy

Witam Was w nowym, 2015 roku :). Mam nadzieję, że cudownie bawiliście się w Sylwestra, że ten kolejny rok zaczął się dla Was naprawdę dobrze i że będzie dobry przez pozostałe 12 miesięcy :). Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować stosik książek, które ostatnio znalazły u mnie dobry kąt:



1. Katarzyna Zyskowska - Ignaciak - Ty jesteś moje imię (prezent świąteczny) - od czasu pierwszej zapowiedzi miałam ochotę na tę książkę, wiele sobie po niej obiecuję
2. Gillian Flynn - Zaginiona dziewczyna (prezent świąteczny) - kolejna książka, którą chciałam od dawna przeczytać, Mikołaj dobrze trafił :))
3. Jonathan Holt - Carnivia. Herezja (do recenzji od wydawnictwa Akurat i Business & Culture) - kontynuacja bardzo dobrego "Bluźnierstwa", ogromnie spodobał mi się świat wykreowany przez autora, mam nadzieję, że w tomie drugim rozwinął swoją wizję
4. Cecelia Ahern - Love, Rosie (do recenzji od wydawnictwa Akurat i Business & Culture) - świetna książka o przyjaźni damsko - męskiej, polecam zarówno powieść jak i naprawdę dobry film :)
5. Tina Reber - Próba uczuć (do recenzji od wydawnictwa Akurat i Business & Culture) - kontynuacja historii miłości barmanki i aktora, dobra, ale nieco słabsza od "Miłości bez scenariusza"
6. Katarzyna Kwiatkowska - Zobaczyć Sorrento i umrzeć (do recenzji od autorki) - po lekturze rewelacyjnego "Abla i Kaina" spodziewam się kolejnego naprawdę świetnego kryminału :)
7. Katarzyna Mlek - Jeden Bóg (do recenzji od autorki) - strasznie przypadł mi do gustu pomysł na fabułę książki, oby wykonanie było również świetne :)
8. Zbigniew Zborowski - Trzy odbicia w lustrze (do recenzji od wydawnictwa Zysk i S - ka) - saga rodzinna, dzisiaj zabieram się za czytanie :)

Znacie którąś z zaprezentowanych przeze mnie książek? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się