czwartek, 30 kwietnia 2015

Podsumowanie kwietnia

Cześć :)

Jak Wasze plany na majówkę? Czytelnicze czy spędzicie ją aktywnie? Ja w tym roku nawet nie znajdę chwilki dla książek, tak jak niestety przez cały mijający miesiąc. W kwietniu przeczytałam tylko 2 książki:

1. Moira Young - Gniewna gwiazda - 412 str.
2. Jamie Cat Callan - Szczęście na dzień dobry - 269 str.

W kwietniu przeczytałam 681 stron, czyli niecałe 23 strony dziennie. 

Zarówno jedna, jak i druga książka były warte czasu, jaki im poświęciłam, a z racji na odmienną tematykę nie będę wyjątkowo wybierała książki lepszej i gorszej. 

A co w maju? Mam nadzieję odbić się od czytelniczego dna i w końcu ogarnąć swój licencjat. Trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się