wtorek, 31 stycznia 2017

Podsumowanie stycznia + KONKURS!

Hejka :)


Wiem, że często to powtarzam, ale strasznie szybko minął mi ten miesiąc. Mimo przejściowych problemów, były to dobre dni, gdyż pomyślnie udało mi się zakończyć trwający 1,5 roku kurs gastronomiczny, który wzbudził we mnie zamiłowanie do gotowania i tworzenia różnych smakołyków :). Udaje mi się w krótkim czasie i z kilku składników stworzyć dużo dobrego jedzonka, co daje mi mnóstwo radości :). Dzisiaj chcę Wam przedstawić 6 książek, które przeczytałam w styczniu:

1. Anthea Turner - Perfekcyjna Pani Domu. Przyjęcia z klasą - 155 str.
2. Joanna M. Chmielewska - Pod Wędrownym Aniołem - 301 str.
3. Wilkie Collins - Córki niczyje - 768 str.
4. S. J. Kincaid - Diabolika - 412 str.
5. Helen Fielding - Dziennik Bridget Jones. Dziecko - 298 str.
6. Shari Lapena - Para zza ściany - 333 str.

Najlepsze książki to zdecydowanie Para zza ściany oraz Córki niczyje, Diabolika też okazała się wciągającą pozycją. Nie jestem za to zadowolona z poradnika Anthei Turner, ale dokładniej napiszę Wam o tym już niedługo.

Kochani, wspólnie z serwisem Fiszkoteka.pl proponuję Wam konkurs. Nagrodą jest trzymiesięczny dostęp do trzech dowolnych kursów oferowanych przez Fiszkotekę. 
Pytanie konkursowe: jaki jest Twój sposób na zmobilizowanie się do spełniania postanowień noworocznych? Koniecznie w komentarzu zostawcie również adres e - mail. 
Konkurs trwa od dzisiaj do 7 lutego, 8 lutego przekażę Wam wyniki, a osoba, która poda najciekawszy sposób dostanie ode mnie dodatkowo maila. Będzie mi bardzo miło, jeżeli przekażecie informację o konkursie dalej :).

Oczywiście wygrała Justyna, gratuluję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się