piątek, 22 maja 2015

Stosik majowo - czerwcowy

Cześć :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka nowości, które ostatnio dołączyły do mojej biblioteczki :)

1. Jamie Cat Callan - Szczęście na dzień dobry (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - fajna, błyskawicznie się czytająca książka o tym, jak w drobnych rzeczach odnaleźć szczęście
2. Andrew M. Greeley - Biskup i trzej królowie (do recenzji od Wydawnictwa Promic) - mam nadzieję na wciągającą zagadkę kryminalną
3. Samantha Shannon - Zakon mimów (do recenzji od Wydawnictwa SQN) - kontynuacja "Czasu żniw", po półtorej roku od premiery pierwszej części już jestem ciekawa co tam u Paige :)
4. Hanna Kowalewska - Letnia akademia uczuć 1 (zakup własny) - świetna powieść jednej z moich ulubionych autorek
5. Hanna Kowalewska - Letnia akademia uczuć 2 (zakup własny) - kontynuacja wyżej wymienionej :)
6. Hanna Kowalewska - Julita i huśtawki (zakup własny) - Kowalewska dla nieco starszych czytelników
7. Hanna Kowalewska - Tam, gdzie nie sięga już cień (zakup własny) - najnowsza powieść autorki, już zbiera pozytywne opinie :)


Tak, Hanna Kowalewska zajmuje wysokie miejsce w moim rankingu ulubionych polskich pisarek, ogromnie lubię jej styl pisania i strasznie się cieszę, że we wszystkich 9 posiadanych przeze mnie książkach widnieje jej autograf ;).

Znacie którąś z książek ze stosiku? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się