czwartek, 7 maja 2015

3 lata bloga

Cześć!

3 lata to bardzo długo. Ponad 1000 dni, podczas których może się wiele wydarzyć. U mnie przez ten czas zaszły ogromne zmiany, zamknęłam w swoim życiu etap szkoły średniej i zdałam maturę, rozpoczęłam studia, szkołę policealną, zakończyłam kilka znajomości i poznałam kilkoro wspaniałych ludzi, którzy w znaczący sposób zmienili mój świat. Wydoroślałam, zmieniłam swój pogląd na wiele rzeczy.

Odejdźmy jednak od najbardziej prywatnych spraw i przejdźmy do kwestii, która dzisiaj powinna grać pierwsze skrzypce. Otóż 3 lata temu stworzyłam swój mały kącik na blogspocie. Moja największa pasja czyli książki, niemal nierozerwalnie złączyła się ze światem wirtualnym. 


Gdyby nie blog, nie poznałabym w ten wirtualny sposób wielu świetnych osób, których wpisy, niezależnie od tematu czytam z prawdziwą przyjemnością. Nie założyłabym Twittera, dzięki któremu mogę dzielić się swoimi spostrzeżeniami z grupką rewelacyjnych człowieczków. Nie korzystałabym z Instagrama, dzięki któremu podglądam Wasze życie i daję Wam cząstkę swojego. 

Jest Was już tutaj sporo, bo 215 osób, na Twitterze moje poczynania obserwuje 238 osób, 174 lajki zebrałam na Facebooku, 149 osób podgląda fotki na Instagramie. 152216 - to liczba wyświetleń bloga, a komentarzy wspólnie napisaliśmy ponad 7000. Te liczby pięknie wyglądają, ale najważniejsze są dla mnie interakcje z Wami, Wasz ślad że jesteście, że czytacie moje teksty.

Dziękuję Wam za te wspaniałe 3 lata :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się