niedziela, 8 grudnia 2013

Stosik listopadowo - grudniowy

Cześć :)

Kilka dni temu na Facebooku zapowiadałam, że będzie stosik, czas wywiązać się z obietnicy :).


1. Magdalena Kempna - Przebudzenia doktora Sorena (do recenzji od wydawnictwa Novae Res) - książka zdobyła 1 miejsce w konkursie "Literacki Debiut Roku", więc wiele sobie po niej obiecuję :)
2. Adrian Kuszpit - Morderca z Whitechapel (do recenzji od wydawnictwa Novae Res) - kryminał rozgrywający się w XIX - wiecznej Anglii
3. Hanna Kowalewska - Tego lata, w Zawrociu (do recenzji od wydawnictwa Zysk i S - ka) - Kowalewska jest jak zwykle genialna :)
4. Samantha Shannon - Czas żniw (egzemplarz finalny od wydawnictwa SQN)
5. Tom Lloyd - Siewca burzy (prezent imieninowy od siostry, kompletna niewiadoma tego stosiku :))
6. Eve Edwards - Demony miłości (do recenzji od wydawnictwa Egmont) - mam nadzieję na świetną kontynuację, bo "Alchemia miłości" bardzo przypadła mi do gustu
7. Jonathan Holt - Carnivia. Bluźnierstwo (do recenzji od wydawnictwa Muza) - połączenie trylogii Millennium z książkami Dana Browna. Ciekawa jestem na ile trafna jest ta reklama :)
8. Peter Higgins - Czerwony golem (do recenzji od wydawnictwa Muza) - w książce jest istny misz - masz, połączenie fantasy, science - fiction i thrilleru. 
9. Paweł Piotrowicz, Kazimierz Kaczor - Nie tylko polskie drogi (do recenzji od wydawnictwa SQN) - wywiad rzeka z polskim aktorem
10. Małgorzata Kalicińska - Dom nad rozlewiskiem (do recenzji od wydawnictwa Zysk i S - ka) - kilka potknięć obniżyło moją ocenę tej książki, ale ogólnie nie jest zła :)
11. Elżbieta Cherezińska - Legion (do recenzji od wydawnictwa Zysk i S - ka) - nie wiem czemu do tej pory nie znałam tej wspaniałej autorki :)
12. Kerstin Gier - Czerwień rubinu (audiobook do recenzji od wydawnictwa Egmont) - jakiś czas temu było o tej trylogii głośno na blogach, teraz sama się przekonam, czy ta młodzieżowa seria do mnie trafi :)
13. Isabelle Lafleche - Kocham Paryż (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - kontynuacja świetnego "Kocham Nowy Jork" :)
14. Szczepan Twardoch - Morfina (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - strasznie chciałam przeczytać, teraz będzie ku temu okazja :)




Czytaliście? Polecacie? A może któraś z książek nie jest warta lektury?

23 komentarze:

  1. Czekam na recenzję "Legionu", ta lektura mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos i polecam "Przebudzenia doktora Sorena"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kilka pozytywnych opinii, więc mam nadzieję, że to będzie dobra książka :)

      Usuń
  3. "Kocham Paryż" i "Morfinę" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stos! :) Na swojej półce widziałabym "Legion" oraz "Morfinę". :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nono, będziesz miała co robić w święta! :D
    A dlaczego ja nie dostałam finalnego "Czasu żniw"? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta będę spędzała rodzinnie, a nie z książką :P

      Może jeszcze do Ciebie trafi :)

      Usuń
  6. Nic nie czytałam ale czekam na recenzję 2 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 już niedługo, bo właśnie jestem w trakcie lektury :)

      Usuń
  7. Znowu bardzo pokaźny stos, nie mam pojęcia, jak znajdujesz na to czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się udaje, gorzej będzie w okresie styczeń - luty, kiedy będzie mnóstwo nauki :)

      Usuń
  8. Cudowności! Mój ukochany "Czas żniw" no i pozycje od Egmontu! :)
    Przyjemnej lektury!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacny i interesujący stosik zawierający dużo "smacznych" pozycji. Sympatyczna porcja lektur Cię czeka :) Polecam oczywiście "Legion".

    OdpowiedzUsuń
  10. Morderca z Whitechapel ciekawa jestem czy ma to związek z serialem BBC o tym samym tytule - świetnym serialem należy dodać. Chętnie bym poczytała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ma jakiś związek, ale niestety serialu nie znam :)

      Usuń
  11. Kurcze, raczej nic dla mnie... Ale przyjemnego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień Rubinu, Carnivię i Czas Żniw - polecę , bo czytałam i każda przypadła mi do gustu, Czas Ż. zachwycił, Czerwony Golem jest specyficzny i trzeba lubić taki styl - mi się podobał;) co do reszty to jestem ciekawa recenzji

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się