wtorek, 10 grudnia 2013

Uwaga! Nowość!

Cześć :))

Dzisiejszy dzień przejdzie do historii jako wprowadzenie na bloga czegoś nowego (i mam nadzieję, że regularnego) czyli zapowiedzi pozycji, które pojawią się na rynku wydawniczym w najbliższym czasie. 

Założenia: 
1. Będzie krótko (3 - 6 pozycji)
2. Będzie o tym, co mnie by zainteresowało, gdyby wpadło w ręce 
3. Będzie mało tekstu od wydawnictwa
4. Będzie o moich oczekiwaniach od lektury
5. Będą wklejane Wasze linki do recenzji i będę opierała się na recenzjach tych osób, których blogi czytam



1. Joanna Sykat - Jesteś tylko mój - wydawnictwo Replika. Dwie kobiety - żona i kochanka. Jeden mężczyzna, który nie potrafi wybrać i dzieli swoje życie i miłość na pół. Dorota z Czytelniczego zacisza napisała w swojej recenzji, że książka doprowadziła ją do łez i wszystko jest dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Taka rekomendacja czytelnika jest chyba znacznie bardziej wartościowa, niż zachęta na okładce, więc po przeczytaniu opisu książki na stronie wydawnictwa (klik), koniecznie zajrzyjcie do Doroty i przeczytajcie recenzję (klik). Premiera - 10.12

2. Renata L. Górska - Historia kotem się toczy - wydawnictwo Replika. Jak przedstawia książkę Replika? (klik). Główna bohaterka wyjeżdża na prowincję, aby zająć się teściową, z którą nigdy nie miała dobrych relacji. Czyżby zawiało schematem i nudą? Otóż nie, gdyż Cyrysia pisze "Daleko jej od ckliwego, ociekającego lukrem romansu. Tutaj miłość nie stanowi głównego epicentrum fabuły, wręcz przeciwnie. Jest zaledwie bladym tłem na tle innych wartości takich, jak przyjaźń, zrozumienie, wybaczenie lub akceptacja." Dodatkowo pojawia się pewien złoczyńca, więc myślę, że nie zabraknie emocji. Przeczytajcie recenzję! (klik). Premiera - 10.12

3. Sara Shepard - Nigdy przenigdy - wydawnictwo Otwarte. Jest to druga część cyklu "The Lying Game", który podobnie jak "Pretty Little Liars" spotkał się z dużym zainteresowaniem wśród czytelników. Recenzje pierwszej części są bardzo pozytywne. O czym jest fabuła tej części? Emma zajmuje miejsce swojej zaginionej siostry bliźniaczki i próbuje rozwikłać tajemnicę jej zniknięcia. Motyw wydaje się odrobinę podobny do tego z "PLL", ale prawdę mówiąc jeszcze nie miałam okazji ich skonfrontować :). Opis wydawnictwa (klik). Premiera - 15.12

Ps. Nie myślałam, że zapowiedzi tworzy się tak trudno, ale jak na pierwszy raz mam nadzieję, że nie było źle :)

21 komentarzy:

  1. Do Pani Górskiej robiłam podejscie, ale nie umiałą mnie przekonać do siebie. Natomiast jestem niezwykle ciekawa ksiażki Pani Sykat. Bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa, że kilku osobom się podoba, a jedną odepchnie. Mam nadzieję, że jeśli podejdziesz do czytania "Jesteś tylko mój" to przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Książka pani Sykat, z tą okładką - wprost kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intryguje mnie pierwsza i trzecia pozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jesteś tylko mój" wydaje się ciekawe - rozejrzę się za tą książką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jest premiera, więc powinna być powoli dostępna :)

      Usuń
  5. Ostatnia pozycja chyba najbardziej do mnie przemawia, ale nie mam parcia na tę książkę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 część zaczęłam kiedyś czytać, ale jakoś mi było później nie po drodze z nią, więc będę musiała sobie odświeżyć i sprawdzić czy 2 do mnie przemówi :)

      Usuń
  6. 1 i 2- z chęcią bym przeczytała :)
    Fajny pomysł z recenzjami przy zapowiedziach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że osoby zaglądające do przeróżnych zapowiedzi naczytały się już kopiowanych tekstów ze stron wydawnictw, a tak dużo osób recenzuje przedpremierowo, że warto to wykorzystać :)

      Usuń
  7. ooo! trafiłam tu dzięki Minerwie;) uważam, że to fajny pomysł i będę wypatrywać postów. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już jedną z tych pozycji - "Historia kotem się toczy". Nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam :D
    Bloga dodaję do obserwowanych - mam nadzieję na wiele nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię bardzo serdecznie :). Jestem ogromnie ciekawa jak Ci się spodoba ta książka :)

      Usuń
  9. Znakomity pomysł. Co prawda nie przepadam za tego typu powieściami, ale chętnie będę wypatrywała innych zapowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała robić bardziej różnorodne zapowiedzi, tak, aby każdy znalazł coś dla siebie :)

      Usuń
  10. Dziękuję za podlinkowanie mojej recenzji. :) Fajny pomysł z właśnie tak poprowadzonymi zapowiedziami. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się