sobota, 28 grudnia 2013

Paweł Piotrowicz - Kazimierz Kaczor. Nie tylko polskie drogi

Tytuł: Kazimierz Kaczor. Nie tylko polskie drogi
Autor: Paweł Piotrowicz, Kazimierz Kaczor
Liczba stron: 312
Wydawnictwo: SQN
Źródło okładki: http://lubimyczytac.pl




Jak wszyscy czytelnicy wiedzą, przepadam za biografiami i długimi wywiadami, nawet jeśli ich główny bohater jest postacią, którą znam słabo. Kazimierz Kaczor jest jednak człowiekiem, który zapadł mi w pamięć przez serial emitowany w moim dzieciństwie. Poznajcie senatora ze Złotopolskich :)

Ciężko jest mi wypowiedzieć się o umiejętnościach aktorskich pana Kaczora, gdyż oglądam bardzo mało filmów i seriali. Na słowo innych ludzi wierzę, że jego role były naprawdę kultowe. Muszę przynajmniej te filmowe w najbliższym czasie poznać, bo postać Kazimierza Kaczora bardzo mnie zainteresowała. 

Z ciekawostek, o które nigdy bym tego aktora nie podejrzewała: jest maniakiem gier komputerowych. Ale tylko tych logicznych, na myślenie, które nie zawierają bezsensownych elementów. Prowadził nawet własny program dotyczący gier i recenzował ciekawe nowości. Jego pasją jest również żeglarstwo, o którym opowiada w bardzo interesujący sposób. Więcej ciekawostek znajdziecie w książce, którą bardzo Wam polecam!

Duże brawa dla Pawła Piotrowicza, który prowadził wywiad w sposób, który zaciekawiał czytelnika. Stawiał mądre pytania i bardzo wyraźnie widać w nich ogromny szacunek do rozmówcy. Takie książki aż chce się czytać :)

Co jeszcze bardzo mi się podobało? Kazimierz Kaczor nie wyciąga i nie pierze prywatnych brudów. Relacje z byłymi żonami to jego osobista sprawa, podobnie stara się nie rzucać oskarżeń imiennych na ludzi, którzy w jakiś sposób mu podczas kariery zaszkodzili. Dla mnie taki wywiad powinien się opierać właśnie na wspomnieniach a nie wyciąganiu cudzych grzechów sprzed 30 lat. 

Książka, jak to zwykle z biografiami bywa zawiera wiele zdjęć z różnych okresów życia aktora, opisanych dodatkowo z jakiego serialu lub filmu jest to kadr. Bardzo ładne wydanie w twardej oprawie będzie świetną lekturą zarówno dla fanów Kurasia, Kotka, Jana Serce czy senatora Złotopolskiego. Dla pokolenia starszego i tego najmłodszego. Dla wszystkich :)

Moja ocena: 8/10

Książkę przeczytałam i zrecenzowałam dzięki


Fakt ten nie wpływa na moją ocenę

5 komentarzy:

  1. niestety, ale ta pozycja nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi całkiem ciekawie. Lubię biografie choć aktorskie niezbyt mnie pociągają ale kto wie kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazimierz Kaczor jest przesympatycznym aktorem, ale nie wiem czy pokuszę się na tę biografie... Jakos wolę biografie historycznych postaci - królów, władców, namiestników... :) Najważniejsze że Tobie sie przyjemnie czytało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczora ani lubię, ani nie lubię, więc z takim obojętnym stosunkiem, chyba nie mam co się brać za lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga recenzja tejże książki, no cóż miałam jej nie czytać, ale teraz kto wie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się