czwartek, 31 marca 2016

Podsumowanie marca

Hej :).

Mam nadzieję, że przez kilka ostatnich dni trochę odpoczęliście i nabraliście sił na nadejście wiosny :). Ja już nie mogę się doczekać, a czas oczekiwania umilały mi następujące pozycje:

1. Fiodor Dostojewski - Idiota - 649 str.
2. John Corey Whaley - Chłopak, który stracił głowę - 350 str.
3. Colleen Hoover - Maybe someday - 381 str.
4. Colleen Hoover - Pułapka uczuć - 282 str.
5. Colleen Hoover - Nieprzekraczalna granica - 304 str.
6. Colleen Hoover - Ta dziewczyna - 384 str.

W marcu przeczytałam 2350 stron, czyli niecałe 76 stron dziennie.

Nie potrafię wyróżnić najlepszej książki, każda stoi wysoko w swojej kategorii, chociaż trochę nie podobała mi się "Ta dziewczyna", bo była nieco odgrzewanym kotletem. 

Co u Was? Co dobrego przeczytaliście w marcu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się