niedziela, 22 marca 2015

Stosik marcowo - kwietniowy

Cześć :). Od ponad miesiąca nie pojawił się na blogu stosik, więc czas nadrobić zaległości :)


1. Zygmunt Miłoszewski - Domofon (promocja w Biedronce) - to będzie moje pierwsze spotkanie z autorem
2. David Nicholls - Jeden dzień (promocja w Biedronce) - ktoś kiedyś bardzo polecał na swoim blogu, muszę sama się przekonać do tej historii, zwłaszcza że miałam już 3 nieudane podejścia do filmu
3. Colleen Hoover - Losing Hope (egzemplarz finalny od Wydawnictwa Otwarte) - "Hopeless" widziane oczami Holdera, więcej pisałam o niej TUTAJ
4. Victoria Aveyard - Czerwona królowa (do recenzji od Wydawnictwa Otwarte) - książka zbierająca mnóstwo pozytywnych ocen, mam nadzieję również się zachwycić :)
5. Rainbow Rowell - Eleonora&Park (egzemplarz finalny od Wydawnictwa Otwarte) - przecudowna opowieść o dwójce nastolatków, polecam m.in. TUTAJ
6. Robert Brutter, Jerzy Niemczuk - Ranczo 2 (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - kolejna część opowieści na podstawie kultowego serialu
7. Joseph Conrad - Opowieści niepokojące (do recenzji od Wydawnictwa Zysk i S-ka) - jedna z książek wymagających dużego skupienia, ale póki co jestem na tak :)
8. Janusz Leon Wiśniewski - Moje historie prawdziwe (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - prawdziwa "wisienka" stosiku, pięknie wydany zbiór opowiadań autora

Tradycyjnie już zapytam, widzicie coś dla siebie? Znacie którąś z zaprezentowanych pozycji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się