środa, 30 września 2015

Podsumowanie września

Hej :)

W końcu mogę powiedzieć, że czas przestał mi tak szybko biec. W ostatnich miesiącach żyłam ciągle na wysokich obrotach, ale wraz z nadejściem jesieni wszystko zwolniło. I dobrze, bo mogłam poznać 6 interesujących książek :)

1. Ewa Nowak - Bardzo biała wrona - 320 str.
2. Ewa Nowak - Pierwsze koty - 318 str.
3. Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd - 319 str.
4. Mhairi McFarlane - Uwaga, to może być miłość - 347 str.
5. Maxime Chattam - Upiorny zegar - 507 str.
6. Andy Andrews - Sekret wędrowca. Siedem najważniejszych decyzji twojego życia - 234 str.

We wrześniu przeczytałam 2045 stron, czyli 68 stron dziennie. Ostatni raz taki wynik przekroczyłam w styczniu, więc w końcu wraca moja dobra passa i jest nadzieja, że będę więcej czasu poświęcała literaturze :)

Jeżeli chodzi o najlepsze i najgorsze książki tego miesiąca nie mogę wybrać jednoznacznej kandydatki, bo każda dała mi coś innego. W Serii Miętowej jestem zakochana od czasów gimnazjum, dorastałam przy perypetiach bohaterów i jest dla mnie ogromnie sentymentalna, Andy Andrews natchnął mnie do refleksji, kryminał Chattama wciągnął i trzymał mnie w napięciu podczas moich wrześniowych podróży. "Uwaga, to może być miłość" jako typowe romansidło napawało mnie optymizmem, za to "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" sprawił, że trochę łagodniejszym okiem spojrzałam na autora, którego "Poradnik pozytywnego myślenia" określiłam jako jedną z najgorszych książek roku. 

Co w październiku? Pojawi się reszta recenzji książek przeczytanych we wrześniu. Pojawi się jedna konkretna cegiełka, czyli "Turniej cieni" Elżbiety Cherezińskiej, oprócz tego znowu sięgnę po kilka książek z domowej biblioteczki, gdyż chcę do końca roku zmniejszyć liczbę nieprzeczytanych do 30 ;).

Jak Wam minął wrzesień? Jak powrót do szkoły i nastawienie przed nowym rokiem akademickim? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się