środa, 6 czerwca 2012

Danielle Steel - To niemożliwe

Tytuł: To niemożliwe
Autor: Danielle Steel
Liczba stron: 335
Wydawnictwo: Świat książki
Źródło okładki: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/55286/to-niemozliwe





















Książka autorstwa Danielle Steel to bez wątpienia opowieść o szaleńczej miłości, która może się przydarzyć w każdym wieku, o trudach poświęcenia się dla ukochanej osoby.
Bohaterami są Sasha i Liam. Ona jest właścicielką galerii sztuki, wdową zbierającą siły po odejściu ukochanego męża. On jest młodszym o 9 lat od Sashy artystą, który bardzo często zachowuje się jak nastolatek i właśnie rozwodzi się z żoną. Tych dwoje łączy prawdziwe, mocne uczucie, które nie patrzy na wiek, status społeczny i zajmowaną pozycję. Oczywiście na Sashę i Liama czeka mnóstwo problemów, gdyż nie wszyscy akceptują taki związek. Czy miłość przetrwa wszystko? Kto okaże się ważniejszy - ukochany czy dzieci i czy tym dwojgu się uda?
Liam jest bohaterem, który ogromnie mnie irytował. Facet 40 - letni, nie dość, że zachowujący się jak małe dziecko, to jeszcze w sferze uczuciowej zupełnie niedojrzały, można powiedzieć, że bawi się miłością Sashy. Jego niezdecydowanie i brak konsekwencji sprawiał, że czasami miałam ochotę odłożyć tą książkę, ale z drugiej chciałam zobaczyć co jeszcze wymyśli. W sumie to Sasha w pewnym sensie też jest sobie winna, gdyż podobnie jak Liam zmienia zdanie co kilka minut. Główni bohaterowie nie podobali mi się, ale za to miło wspominam Xaviera czyli syna Sashy i jej współpracowników ;). Współpracownicy i ci nowojorscy i paryscy są naprawdę oddani i dbają o interesy. Trochę mi ich za mało było w tej opowieści, wolałabym oprócz historii miłosnej zobaczyć tez jakąś otoczkę, a tak to jesteśmy skupieni tylko i wyłącznie na jednym wątku.  Ok, może nie spodziewałam się czegoś niezwykłego po takim typowym romansidle, ale mam mocny niedosyt. Z pewnością sięgnę znowu po twórczość tej autorki bo nie chcę jej oceniać tylko po jednej książce. Mam nadzieję, że ta książka to po prostu jakiś jednorazowy niewypał Danielle Steel i kolejne powieści będą lepsze :)
Moja ocena: 3/10

2 komentarze:

  1. Ja słyszałam, że ta autorka pisze niezłe romansidła :) też muszę po coś od niej sięgnąć. Czekam na kolejne recenzje :) / cytryna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórczość tej autorki z pewnością będzie jeszcze gościła na tym blogu, jedną książką się nie zniechęcę :)

      Usuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się