niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie listopada

Hej :)

Jak widzicie, ostatnio u mnie sporo się pozmieniało. Jedna rzecz z pewnością pozostanie niezmienna: podsumowanie miesiąca będę robiła zawsze ostatniego dnia. Zapraszam Was więc do zapoznania się z moimi przeczytanymi książkami i rankingiem najlepszej i najgorszej książki.

1. Colin Woodard - Republika piratów - 363 str. recenzja
2. Moira Young - Dzikie serce - 399 str. recenzja
3. Fiodor Dostojewski - Bracia Karamazow - 556 str. recenzja
4. Christiane Watkins - Historie cudownych uzdrowień i nawróceń - 283 str. recenzja
5. Nina Reichter - Ostatnia spowiedź III - 370 str. recenzja
6. Michelle Hodkin - Mara Dyer. Tajemnica - 412 str.
7. C.S.Lewis - Ostatnia noc świata - 137 str.
8. Bolesław Prus - Emancypantki - 912 str.
9. William Szekspir - Cytaty najpiękniejsze - 223 str.
10. Wiliam Szekspir - Tragedie i kroniki (Hamlet) - 156 str.
11. James Frey, Nils Johnson - Shelton - Endgame. Wezwanie - 496 str.

4307 stron, co daje 144 strony dziennie. 

Najlepsza książka miesiąca: Emancypantki i Ostatnia spowiedź
Najgorsza książka miesiąca: Dzikie serce i Endgame

Tak jak Wam to pokazywałam w ostatnim stosiku, teraz królują u mnie młodzieżówki i klasyka, więc jeżeli mieliście nadzieję na przeczytanie opinii o jakimś fajnym kryminale to proszę Was o chwilę cierpliwości :)

Co myślicie o zmianach na blogu i co jeszcze radzilibyście mi poprawić? Jak Wam minął listopad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się