środa, 23 kwietnia 2014

Stosik kwietniowo - majowy

Cześć :)

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować książki, które w najbliższych dniach będą szerzej opisywane na blogu. Są to:

1. Beata Golembiowska - Żółta sukienka (do recenzji od autorki) - króciutka, ale wygląda na poruszającą
2. Hilary Bond - Czwartki w parku (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - historia o miłości, która nie zwraca uwagi na wiek
3. Jan Paweł II, Benedykt XVI, Franciszek - Tryptyk o wierze (do recenzji od Wydawnictwa M) - słowa trzech papieży skierowane do ludzi młodych
4. C.S.Lewis - Przebudzony umysł (do recenzji od Wydawnictwa Esprit) - wybór najważniejszych zdań z dzieł Lewisa
5. Cecilia Randall - Hyperversum 2 (do recenzji od Wydawnictwa Esprit) - po dwóch latach NARESZCIE doczekałam się kontynuacji :)
6. Cesar Millan - Jak wychować idealnego psa (wygrana w konkursie na Targach Książki) - wolałabym co prawda dowiedzieć się, jak wychować kota, ale fragmenty, które przejrzałam były wciągające :)
7. Graham Masterton, Robert Cichowlas, Piotr Pocztarek - Masterton (okazja za 9,90 w Biedronce) - po spotkaniu z Mastertonem muszę lepiej poznać jego twórczość i osobowość ;)
8. Graham Masterton - Rook (do recenzji od Wydawnictwa Replika) - pierwsza część przygód Jima - nauczyciela, który spotyka na swojej drodze niecodzienne postacie
9. Graham Masterton - Krzywa Sweetmana (do recenzji od Wydawnictwa Replika) - w ramach poznawania twórczości Mastertona
10. Helen Fielding - Bridget Jones. Szalejąc za facetem (do recenzji od Wydawnictwa Zysk i S - ka) - wielki powrót po latach uwielbianej Bridget Jones, mam nadzieję, że udany
11. Elżbieta Cherezińska - Gra w kości (do recenzji od Wydawnictwa Zysk i S - ka) - powrót do książek autorki, która jest moim odkryciem 2013 roku :)



Coś znacie, chcecie przeczytać, albo jest zupełnie niewarte lektury? 
Zapraszam do obejrzenia stosików zaprezentowanych w TYM wpisie :)

19 komentarzy:

  1. Również otrzymałam od autorki jej "Żółtą sukienkę" i niebawem (jak skończę czytać "Nawałnicę mieczy. Krew i złoto) biorą się za jej czytanie. Co do pozostałych pozycji, to najbardziej jestem ciekawa "Gry w kości" i w ogóle twórczości Elżbiety Cherezińskiej, gdyż wiele dobrego się na jej temat naczytałam. Bridget Jones również mam nadzieję niedługo zdobyć (najchętniej wszystkie części - dla przypomnienia) ;)
    Zacny stos! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Największą ochotę mam na Bridget :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja na Cherezińską :-) Ciekawi mnie co też o tej książce napiszesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam az dojdzie do mnie druga czes Hyperversum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stosu najbardziej mnie interesuje HyperVersum. Życzę przyjemnego czytania i czekam na Twoje opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkradłabym książkę Lewisa <3 Udanej lektury życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stos! czekam na recenzję, bo nie znam żadnej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przeczytać "Bridget..." i może Mastertona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaki stosik! Zazdroszczę i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no no, nie będziesz nudziła się przez najbliższe tygodnie. :) Ja chętnie umiliłabym sobie czas, czytając najnowsze przygody roztrzepanej Bridget, "Czwartki w parku" oraz "Żółtą sukienkę".

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie nie znam żadnej z nich, tzn. nie czytałam. "Hyperversum" za mną, ale tylko pierwsza część, jakoś do drugiej mnie nie ciągnie. No i "Czwartki w parku" sama mam w planach. Poczekam na Twoją recenzję, czy warto po nią sięgać. Przyjemnych lektur życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znowu Cię nie lubię. Bardzo Ci zazdroszczę "Czwartków w parku" ogromną mam na nią ochotę

    OdpowiedzUsuń
  13. Toż to prawdziwe stosisko! :D
    Zdecydowanie najbardziej czekam na recenzje książki Cherezińskiej i "Żółtej sukienki". ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stosik! Życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książek Mastertona - pozazdroszczę:) Ciekawy stos, wiele fajnych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam jedną część przygód Rooka :) Podobała mi się
    O Hyperversum nie słyszałam, ale jest ciekawa. Tak samo Cherezińskiej :)
    Miło się ogląda stosiki - zwłaszcza, że sama ostatnio się w taki zaopatrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Do Mastertona sie zraziłam po "Dziedzictwie", ale Bridget Jones super, i ciekawi mi Jak wychować idealnego psa, u nas niestety żaden nie jest idealny, choć z drugiej strony może to i dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hyperversum 2?! Mój chłopak oszaleje z radości! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się