wtorek, 1 kwietnia 2014

Uwaga! Nowość!

Cześć :)

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować zapowiedzi, czyli to, czym wydawcy będą nas kusić w najbliższych dniach. Wyjątkowo się postarali :)










1. Graham Masterton - Rook - Wydawnictwo Replika
Masterton po raz kolejny. Autor kojarzy mi się z naprawdę dobrymi, mocnymi książkami, więc spodziewam się czegoś naprawdę mrocznego. Za niecałe dwa tygodnie spotkam autora na żywo :D. Tutaj macie opinie o pierwszym tomie cyklu Mastertona: klik
Opis wydawnictwa: klik
Data premiery: 2.04

2. Alexandra Bracken - Mroczne umysły - Wydawnictwo Otwarte
Książka, która wprost podbiła serca czytelników. Wszędzie widzę pozytywne opinie! Koniecznie zajrzyjcie do MonikiNatalii i Angie Wu - dziewczyny chwalą autorkę za fajnie skonstruowaną fabułę, brak przewidywalności i w rezultacie świetną lekturę. Książka jest już na mojej półce, więc niedługo pojawi się i moja, mam nadzieję że również pełna zachwytu opinia :)
Opis wydawnictwa: klik
Data premiery: 2.04

3. C.S.Lewis - Przebudzony umysł - Wydawnictwo Esprit
O mojej miłości do twórczości C.S.Lewisa nie trzeba chyba stałych bywalców bloga zapewniać :). "Przebudzony umysł" jest antologią fragmentów twórczości Lewisa, pewnym zbiorem mądrości, które przekazywał w swoich tekstach. Pozycja obowiązkowa dla każdego fana :).
Opis wydawnictwa: klik
Data premiery: 7.04

4. Ewa Nowak - Dwie Marysie - Wydawnictwo Egmont
Jedna z moich ulubionych serii doczekała się kolejnego tomu :). Tym razem wydarzenia koncentrują się na osobie Marysi Gwidosz. Jak zwykle pojawiają się postacie znane z poprzednich części, dzięki czemu seria miętowa jest świetnym obrazem pokoleń, tego jak dorastają i z jakimi problemami borykają się nastolatkowie. W ciągu najbliższych dni na pewno napiszę Wam swoje wrażenia po lekturze tej książki :)
Opis:klik
Data premiery: 2.04

5. Moira Young - Krwawy szlak - Wydawnictwo Egmont
Kolejna książka, w której bohaterka, mimo młodego wieku, jest odważną i pełną determinacji osobą, która jest gotowa walczyć w obronie wolności i tych, których kocha. Upadły czy Anioł oraz Patrycja przedstawiają tę książkę jako trzymającą w napięciu i wciągającą książkę, gdzie humor miesza się z dramatem i tragedią.
Opis: klik
Data premiery: 2.04

6. Juraj Cervenak - Czarnoksiężnik. Miecz Radogosta - Instytut Wydawniczy Erica
Pierwszą część serii Czarnoksiężnik czytałam ponad półtorej roku temu i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie (KLIK). Rzadko sięgam po fantastykę, więc nie jestem znawczynią, ale po lekturze dwóch książek Cervenaka jestem pełna pozytywnych odczuć co do tego autora :)
Opis: klik
Data premiery: 9.04

7. Greg King, Sue Woolmans - Zabić arcyksięcia - Wydawnictwo Znak
"Zabić arcyksięcia" to historia romansu, która z biegiem wydarzeń przeistacza się w mroczny thriller. Sieć spisków zostaje zarzucona na arcyksięcia, co owocuje zamachem w Sarajewie. Coś mi mówi, że będzie to świetna pozycja historyczna :). Jeżeli chcecie kupić, pamiętajcie o rabacie - 40 zł przy zakupie za 100 zł. Kod rabatowy: catalinka
Opis: klik
Data premiery: 1.04

Którymi premierami czujecie się skuszeni? :)

17 komentarzy:

  1. Ciekawe zapowiedzi :) Musze przeczytać choć ze 2 z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może to być jedna z lepszych książek z tego gatunku :)

      Usuń
  3. Matkoo, wszystkie mi się spodobały. WSZYSTKIE! I Rook, i Przebudzony umysł i Zabić arcyksięcia i... kurcze, ciężko wybrać jedną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za podlinkowanie.:) I radzę żebyś jak najprędzej zabrała się za "Mroczne umysły", nie pozwól tak doskonałej książce czekać zbyt długo na swą kolej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę znaleźć taki dzień, żeby móc z czystym sumieniem zarwać nockę, bo podejrzewam, że mnie wciągnie :).

      Usuń
  5. "Dwie Marysie" już przeczytałam i są super :) a "Rook'a" pamiętam jeszcze ze starego wydania! Dla mnie jedna z najlepszych książek Mastertona :) cała seria wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Nowak spodziewam się czegoś super :D. Co do Mastertona to jestem ogromnie ciekawa jego książek :)

      Usuń
  6. A wiadomo coś więcej na temat "Zabić arcyksięcia"? Bo ta pozycja wydaje mi się najciekawsza. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, robiłam wpis na szybko i przegapiłam "Zabić arcyksięcia", już się poprawiam :)

      Usuń
  7. "Krwawy szlak" polecam - przeczytana i zrecenzowana :) Mastertona - uwielbiam tak więc będzie do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, czytałam Twoją recenzję podczas tworzenia notki :)

      Usuń
  8. Powybierałam nieco inne zapowiedzi, ale fakt faktem - jest wiele ciekawych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej w moim guście jest ostatnia pozycja "Zabić arcyksięcia".

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładnie się zapowiada :) Mam już kilka swoich typów

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się