poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie grudnia

Cześć :).
Witam Was w ostatni dzień roku. Tradycyjnie, jak każdego ostatniego dnia miesiąca krótkie podsumowanie czytelnicze tego, co się ostatnio działo w moim czytelniczym świecie i jakie książki przeczytałam.

1. Agata Christie - Śmierć na Nilu - 336 str.recenzja
2. Olga Rudnicka - Zacisze 13 - 264 str.recenzja
3. Olga Rudnicka - Zacisze 13. Powrót - 344 str.recenzja
4. Paulina Kamińska - Chmurka - 184 str.recenzja
5. Edyta Tyszkiewicz - 3 Anny w kapeluszach - 232 str.recenzja
6. Aleksandra Mader - Bajka o Dubaju - 180 str. recenzja
7. Nicole Timbal - Aniołowie, posłańcy światła - 326 str.recenzja
8. Carlo Meier - Droga nadziei. Powieść - 185 str.recenzja
9. George R.R. Martin - Starcie królów - 916 str.
10. Nina Reichter - Ostatnia spowiedź - 375 str.recenzja
11. Artur K. Dormann - Co zdarzyło się w Lake Falls - 366 str.recenzja

Łącznie w grudniu przeczytałam 3708 stron, czyli niecałe 120 stron dziennie. Wynik mnie jednak bardzo zadowala, głównie ze względu na to, że podczas zamieszania przedświątecznego miałam mało czasu na czytanie. 

Co do najlepszej książki miesiąca mam dylemat, gdyż były 3 absolutnie rewelacyjne: Ostatnia spowiedź, Starcie królów i Zacisze 13. 
Najmniej spodobała mi się Bajka o Dubaju, głównie ze względu na bardzo dołującą treść. 

Jestem dumna z faktu, że prawie udało mi się zrecenzować i opublikować teksty o wszystkich przeczytanych książkach :)). Tekst o "Starciu królów" wybitnie mi nie szedł, więc czeka jeszcze na poprawki. 

Mam nadzieję że w 2013 roku nadal tutaj ze mną będziecie :D.

Udanego Sylwestra ;)

6 komentarzy:

  1. 11 książek to świetny wynik! Ja zwykle kończę miesiąc na 6,7 .. :(
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu czytasz grubsze książki i dlatego wynik ilościowy jest mniejszy :P

      Usuń
  2. dużo pozycji jak na grudzień :)

    wszystkiego dobrego w trzynastym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, grudzień jest miesiącem pracowitym, ale i tak jakoś udało mi się znaleźć trochę czasu na czytanie :)

      Usuń
  3. Pewnie, że będziemy. :)

    Wszystkiego naj w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się