wtorek, 18 marca 2014

Uwaga! Nowość!

Cześć :)

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować, co ciekawego pojawi się na półkach w księgarniach w najbliższych dniach :)







1. Federico Moccia - Chwila szczęścia - Wydawnictwo Muza
O tej książce już pisałam, więc odsyłam do mojej recenzji, którą znajdziecie TUTAJ :)
Opis wydawnictwa: klik
Premiera: 19.03

2. Henryk Krzosek - Bóg znalazł mnie na ulicy - Wydawnictwo Znak
Autobiograficzna powieść alkoholika, który przeżył cudowną przemianę i uwierzył, że jego życie ma jeszcze sens. 
Odsyłam Was do fragmentu, TUTAJ
Opis wydawnictwa: klik
Premiera: 19.03

3. Sophie Hannah - Chór sierot - Wydawnictwo Burda
Główna bohaterka widzi i słyszy sieroty, których nie widzi i nie słyszy nikt inny. Tajemniczy chór okazuje się być bardzo niezwykłym chórem.. Jeżeli ta książka będzie trzymała poziom innych powieści autorki, to warto sięgnąć. 
Opis wydawnictwa: klik
Premiera: 19.03

4. Jerzy Jakubowski - Policjant - Wydawnictwo Replika
Książka byłego policjanta opisuje kulisy zawodu, najgłośniejszych spraw, którymi żył cały kraj, ujawnia jak wyglądało jego życie w zawodzie. Jedna z ciekawszych pozycji, TUTAJ macie krótki fragment, który zdecydowanie zachęca :)
Opis wydawnictwa: klik
Premiera: 18.03

5. Sara Shepard - Tajemnice Ali - Wydawnictwo Otwarte
Pozycja, którą szczególnie zainteresują się fani serii Pretty Little Liars. "Tajemnice Ali" to oficjalny początek przygód kłamczuch, w których przedstawione są ich losy sprzed zaginięcia Ali. Koniecznie zajrzyjcie do recenzji Secretelle, która bardzo poleca ten tom :)
Opis wydawnictwa: klik
Premiera: 19.03

Co z tych premier chcielibyście mieć na swojej półeczce? :)

10 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka zaciekawił mnie "Chór sierot" i "Tajemnice Ali" jako że jestem fanką serialu :P "Policjant" też może być interesujący...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Tajemnice Ali" pewnie i u mnie kiedyś się znajdą :) Jak już skompletuje i przeczytam serię pierwotną
    A na "Chwilę szczęścia" musze u Ciebie zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ nowości <3
    Tajemnice Ali- chcę przeczytać :3
    Zapraszam w wolnej chwilce do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Tajemnice Ali" - najciekawsza nowość! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie - "Policjant". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mnie ciekawi pozycja pt. "Tajemnice Ali". Tym bardziej, że po serialu mam mieszane uczucia, nic kompletnie nie wiem. A i w książkach się gubiłam, więc może ta pozycja wyjaśni mi kilka spraw (które wikipedia dodatkowo mi pokręciła...). ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie matura za pasem, to pewnie pobiegłabym do księgarni i kupiła większość z tych nowości dla siebie. Marzec, w porównaniu do lutego, obfituje w naprawdę interesujące pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bóg znalazł mnie na ulicy" już czytałam :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przeczytam "Tajemnice Ali", "Chór sierot" oraz "Chwilę szczęścia".

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się