wtorek, 4 marca 2014

Stosik lutowo - marcowy

Cześć :)

Dzisiejszy czas na kolejny stosik książek, które w najbliższych dniach zostaną przeze mnie opisane. Z dwiema pozycjami już się zapoznałam w całości, konkretnie "Grą o miłość" i "Odmieńcem", reszta jest dla mnie zupełną niewiadomą :)

1. Robert Kirkman, Jay Bonansiga - The Walking Dead. Narodziny Gubernatora (do recenzji od Wydawnictwa SQN) - wiele dobrego słyszałam o serialu, więc korzystając z wznowienia postanowiłam zapoznać się z książkami :)
2. Federico Moccia - Chwila szczęścia (do recenzji od Wydawnictwa Muza) - książki Mocci lubię, a w tej bohaterkami są jeszcze Polki, a druga część będzie się rozgrywała u nas, więc warto się zapoznać
3. Nadine Gordimer - Znaleziony (do recenzji od Wydawnictwa M) - historia niemożliwej miłości
4. Jennifer A. Nielsen - Fałszywy książę (do recenzji od Wydawnictwa Egmont) - jakiś czas temu blogosfera była zachwyconą tą młodzieżówką, czas sprawdzić o co chodzi :)
5. Jennifer A. Nielsen - Król uciekinier (do recenzji od Wydawnictwa Egmont) - mam nadzieję na dobrą kontynuację
6. Eve Edwards - Gra o miłość (do recenzji od Wydawnictwa Egmont) - trzecia część kronik rodu Lacey, po raz trzeci świetna książka :)
7. Philippa Gregory - Odmieniec (do recenzji od Wydawnictwa Egmont) - rozpoczęcie przygody z twórczością pani Gregory
8. Philippa Gregory - Krucjata (do recenzji od Wydawnictwa Egmont) - jestem ciekawa tej kontynuacji
9. Monika Siuda - Tajemnica Niny (do recenzji od pani Anety) - tajemnica wiążąca się z Domem, dziwne sny dręczące dzieci zapowiadają się interesująco
10. Robert Brutter, Jerzy Niemczuk - Ranczo (do recenzji od Wydawnictwa Literackiego) - dla fanów serialu pozycja obowiązkowa, już po przekartkowaniu wygląda fajnie
11. Marcel Proust - W cieniu zakwitających dziewcząt (do recenzji od wydawnictwa MG) - drugi tom cyklu "W poszukiwaniu straconego czasu", przeczytałam część i już teraz oceniam jako lepszy




Która z książek zwróciła Waszą szczególną uwagę? :)

25 komentarzy:

  1. Narodziny Gubernatora czytałem już jakiś czas temu, niebawem zaś zabieram się za drugą część książki - ciekaw jej jestem :) I równie ciekaw jestem jak odbierzesz Gubernatora - całkiem niezła rzecz, ale nic więcej nie napiszę, by nie zepsuć Ci frajdy :-) Stos super, aż pęcznieje od ciekawych tytułów. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajdę już mam, bo recenzje są bardzo optymistycze :)

      Usuń
  2. Kasia!! Ja przez Ciebie z zazdrości zzielenieję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zobacz na swoim fb ile paczek dostałaś, nie narzekaj :)

      Usuń
    2. oj tak bardzo to już nie narzekam ale ty smakowitości też masz.

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że każda z nich okaże się warta lektury :)

      Usuń
    4. I wzajemnie Ci tego samego życzę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czytałaś już, czy lubisz wersję serialową? :)

      Usuń
  4. Z tych wszystkich czytałam tylko Ranczo :D
    Jestem wielką fanką zarówno serialu, jak i książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja już nie mogę się doczekać aż zacznę lekturę :)

      Usuń
  5. Niezłe stosisko, miłej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej z tych książek nie czytałam ani w planach nie mam. Ale czekam na Twoje opinie, może zmienię zdanie. ;) Dość trochę tych książek Ci przybyło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo z tych książek mam u siebie, ale ciekawa jestem bardzo "Narodzin Gubernatora", bo sama się nad tą książką zastanawiałam. Czekam więc na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły stosik Ci się uzbierał! Serdecznie życzę miłej lektury :>

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku, śliczny stosik <3
    "Fałszywego księcia" mam już na półce, "Gra o miłość"(razem z poprzednim tomem) już niedługo będzie u mnie. Chętnie też przeczytałabym książki pani Gregory :) Ciekawi mnie także "Tajemnica Niny" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za Prousta muszę się kiedyś w końcu zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi tom Prousta jest lepszy od pierwszego zdecydowanie. Natomiast Krucjata jest podobno dużo słabsza od Odmieńca, choć nie sądziłam, że to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no... Ale stosik gratuluję i życzę miłej lektury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę czekać, jak odbierzesz prozę Gregory, chociaż słyszałam, że ta seria jest gorsza od tudorowskiego cyklu. Sama wypowiadać się nie mogę, mogę jedynie panią G. chwalić za Tudorów :)
    Moccia pisał o Polkach? Ciekawe, ciekawe...Może i ja się skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Narodziny..." to wyborna lektura. Bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka książek z chęcią bym ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Imponujący stos. Niestety, nic jeszcze nie czytałam. Szczególnie ciekawi mnie "Tajemnica Niny".

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie II tom Prousta czeka jeszcze w kolejce, ale już mam ochotę wejść do świata stworzonego przez narratora powieści. :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się