czwartek, 20 marca 2014

Idzie wiosna, zaczynam "ćwierkać" :)

Cześć :)

Dzisiaj krótki post informacyjny, otóż w odpowiedzi na irytującą politykę Facebooka dotyczącą stron (jeżeli nie wykupię zasięgu, to post dotrze do 20 osób na prawie 100 lajkujących). W związku z tym wczoraj postanowiłam założyć konto na Twitterze. 

Zapraszam Was do zaglądania, koniecznie podzielcie się ze mną linkami, jeżeli też prowadzicie swoje konta :)

Nadal możliwością kontaktu ze mną jest strona na Facebooku, którą połączyłam z kontem na Twitterze, więc jeżeli chcecie być na bieżąco, to są dwie opcje zaglądania co nowego u mnie i na blogu. 


Skontaktować się ze mną możecie również mailowo (uwielbiam dostawać maile :)). 
kasia_sz8@op.pl

Moje konto znajduje się również na portalu Lubimy czytać, ostatnio zaniedbałam dodawanie recenzji, ale jest mały podgląd na to co przeczytałam, czytam i mam w planach czytać

Wolicie Facebooka czy daliście się przekonać Twitterowi? :)

14 komentarzy:

  1. Ja chętnie posłucham rady czy się przerzucić na Twittera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie podejrzewałam, że jest tak prosty w obsłudze, ale jeszcze nie odkryłam wszystkich funkcji :). Akurat dla mnie będzie Twitter wygodny, bo będę na bieżąco z blogami i wydawnictwami bez konieczności przelogowania z Facebooka prywatnego na fan page.

      Usuń
  2. Zawsze Twitter wydawał mi się skomplikowany, ale warto chyba założyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam konto na Twitterze, ale już zapomniane :( chyba go odświeżę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twittera nie posiadam, tylko fb i instagrama, ale obserwowanie bloga tradycyjnie też jest dobre :) Aczkolwiek na LC już zawitałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O co chodzi z tą polityką FB? Pierwsze słyszę i jestem przerażona :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój post dociera do znacznie mniejszej liczby osób niż powinien, jeżeli u kogoś nie jesteś aktywna, nie komentujesz i nie lajkujesz, to nie każdy post się pojawia. U mnie dociera do ok 1/5 lubiących, to traci sens powoli :)

      Usuń
  6. Ja póki co jeszcze stawiam opór twitterowi, ale kto wie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) póki co nie odczuwam potrzeby posiadania kolejnego konta :D

      Usuń
    2. Najlepiej zrobić tak jak ja, spontanicznie wejść na Twittera i założyć, a to szybko wciąga :)

      Usuń
  7. Ja mam prywatne konto na Twitterze, już chyba jakieś dwa lata :) Nie jestem jednak zbyt aktywna :P
    Już Cię śledzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twitter jest fajny i ja go mam już jakiś czas i lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mam "serca" do twittera (cos tam próbowałem) ale jakoś nie moge wyczuć "bluesa" ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się